Name:
Location: barcelona, Catalonia

Thursday, September 07, 2006

  • Quico Palomar



4 Comments:

Blogger Albi said...

Soc el Pol Riveil, del Pauribacaudefans, et recordo venent per les Rambles i ha mil i un indrets els teus posters dibuixats a rotring (be, suposo), en vas fer un pels Baró Fantàstic, on hi havia els germans Codina, el Ramon tocava el cello i el Josep Mª el saxo, tocaven sovint a la plaça del Pi i a d'altres llocs, vam ser amics, i fins i tot vaig ser el cantant de l'Orquestra La Sedeta ( no sé si la vas arribar a coneixer)que va fundar d'una manera força alternativa en Ramon Codina; a hores d'ara, i ja fa anys, que els hi he perdut el rastre; em fa molta gracia que entris al Cau, i si estigués a Barna (ara visc a Vimbodí)encara m'oferiria per a cantar amb vosaltres, però estic massa lluny.
Be Quico, salut, força i a reveure.

1:07 PM  
Blogger Albi said...

Soc el Pol Riveil, del Pauribacaudefans, et recordo venent per les Rambles i ha mil i un indrets els teus posters dibuixats a rotring (be, suposo), en vas fer un pels Baró Fantàstic, on hi havia els germans Codina, el Ramon tocava el cello i el Josep Mª el saxo, tocaven sovint a la plaça del Pi i a d'altres llocs, vam ser amics, i fins i tot vaig ser el cantant de l'Orquestra La Sedeta ( no sé si la vas arribar a coneixer)que va fundar d'una manera força alternativa en Ramon Codina; a hores d'ara, i ja fa anys, que els hi he perdut el rastre; em fa molta gracia que entris al Cau, i si estigués a Barna (ara visc a Vimbodí)encara m'oferiria per a cantar amb vosaltres, però estic massa lluny.
Be Quico, salut, força i a reveure.

1:07 PM  
Blogger ... said...

Ep Quico!
Com anem?fot l' ostia que no se res de tu,
uns thereminassos un dia?
abraçada i bons sorolls
Ens veim per Moià, que estrenem localillo!

2:05 AM  
Blogger Cristina said...

Me gusta esta foto, eres tú
¡Toma obviedad!

Cristina

3:57 AM  

Post a Comment

<< Home